close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מה באמת צריך לעשות כשעוברים תאונת עבודה?

מערכת שורשא כסליו, תשפד14/11/2023

עברתם תאונת עבודה? אם כך, כדי לקבל את הפיצוי שמגיע לכם, לפני הכול אתם בכלל צריכים להוכיח שזו הייתה תאונת עבודה. אנשים לא תמיד יודעים זאת, אך גם תאונות בדרך לעבודה או בשליחות מטעם העבודה נחשבות כתאונות עבודה

תגיות:
צילום: freepik

תאונת עבודה היא מסוג התאונות שאף אחד לא מאחל לעצמו לעבור. יחד עם זאת, האמת המרה היא שזה יכול לקרות לכל אחד מאיתנו. אנחנו יכולים לקום בבוקר מאושרים, לנסוע אל מקום העבודה שלנו ובדרך לעבור תאונה. אנחנו גם יכולים להגיע למפעל שבו אנחנו עובדים, כמו בכל יום רגיל, לבצע את המוטל

צילום: freepik
עלינו אך משהו פתאום יקרה, נעבור תאונה ונספוג מכה מאחת המכונות. מה שמשותף לכל המקרים הללו זו השאלה מה עושים. מעבר לכך שצריך לקבל טיפול רפואי כמה שיותר מהר, צריך גם להבין מה באמת אפשר לעשות, כי הרי מגיע לנו פיצוי. כחלק מהעובדה שאנחנו עובדים בתור שכירים אצל מישהו, ברור שהוא אחראי עלינו ויש לו ביטוח. לכן, אם זה קרה גם לכם ואם עברתם תאונת עבודה כלשהי, אתם צריכים לעשות הכול כדי לקבל את הפיצוי שמגיע לכם. זו בדיוק הסיבה שבגללה רצוי שתפנו אל עורך דין מומחה, כי לא בטוח שהמעסיק שלכם באמת יעשה הכול כדי לתת לכם את מה שמגיע לכם.

כל הסיבות לערב עו"ד בפרשייה
עברתם תאונת עבודה? אם כך, כדי לקבל את הפיצוי שמגיע לכם, לפני הכול אתם בכלל צריכים להוכיח שזו הייתה תאונת עבודה. אנשים לא תמיד יודעים זאת, אך גם תאונות בדרך לעבודה או בשליחות מטעם העבודה נחשבות כתאונות עבודה. לא תמיד כל כך קל להוכיח שאכן מדובר היה על תאונת עבודה, אך זה חלק חשוב מאוד מאוד התהליך. לכן חשוב לפנות לעו"ד שמומחה בתחום הזה, שכן איש מקצוע כזה יידע מה עליו לעשות כדי להוכיח שזו הייתה תאונת עבודה. בנוסף, פעמים רבות, אם תפנו אל עורך דין מומחה ומנוסה, הוא יוכל לעשות הכול כדי שתגיעו לפשרה עם הצד השני. בצורה כזאת תוכלו להימנע מסחבת אינסופית ובהחלט ייתכן שתקבלו את הפיצוי שמגיע לכם יותר מהר. מה שכן, חשוב לדעת: אתם לא רק צריכים לפנות לעו"ד שיש לו מומחיות בתחום תאונות העבודה, אלא גם רצוי שתעשו זאת כמה שיותר מהר.

איך לבחור עו"ד שבאמת אפשר לסמוך עליו?
ישראל מלאה בעורכי דין, ואת זאת כולנו יודעים. לכן ברור מדוע, גם אם אתם מחפשים עורך דין לענייני תאונות עבודה, לא בטוח שיהיה לכם קל לבחור אותו. זו בדיוק הסיבה שבגללה חשוב להבין: עוה"ד שלכם חייב להיות מנוסה, מקצועית ואדם שאתם מאמינים לו. לכן עו"ד רועי לייכטמן זו בחירה שלא תצטערו עליו. הוא טיפל כבר בלא מעט מקרים מורכבים של אנשים שנפגעו בתאונות עבודה. הוא סייע להם, ליווה אותם והוביל לכך שהם קיבלו את הפיצויים ההולמים. לכן אין ספק שאם תפנו אל עו"ד רועי לייכטמן, תוכלו להיות בטוחים שהוא יוכל לסייע גם לכם, ממש כפי שהוא עשה עם אחרים.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה